2017. január 27., péntek

Kiruccanás a Tátrába 1.

Valahol megláttam, hogy a Tátrában szoktak kutyaszánhajtó versenyeket rendezni - s egy hirtelen ötlettől vezérelve gyorsan foglaltunk is szállást arra a hétvégére. Még úgysem voltunk a Tátrában télen - meg amúgy is már nagyon régen jártam arrafelé.
Hát végül a kutyáknak más elfoglaltságuk akadt, és elhalasztották a versenyt - mi azonban mentünk - s nem bántunk meg. Abszolút hálás vagyok a kutyáknak :)

 Ottlétünk első teljes napján rögtön szánkózással indítottunk: ugyanis a Tarajkáról Ótátrafüredre vezető 2,6 km-es szerpentines út télen átalakul szánkópályává. Elektricskával lehet felmenni, majd jó 10 perc alatt lesiklani.
Ragyogó napsütés - szikrázó hó - harapnivalóan friss levegő - gyönyörű panoráma .....és jó jeges szánkópálya hatalmas ugratókkal....hát izgalmas volt. Én úgy kapaszkodtam, hogy le ne repüljek, hogy estére minden izmom begörcsölt (de nem csak nekem - András is teljesen kifeküdt).
A fiúk rettentően élvezték, minden borulás ellenére is.







 

 Fönt Tarajkán ebédeltünk meg - bár inkább már estebéd volt - nagyon jól esett!
 Utána pedig ,megnéztük a jégszobrokat

 és a jégkápolnát
 végül pedig beleszánkóztunk a naplementébe....
Nagyon-nagyon szép és emlékezetes nap volt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...