2017. július 24., hétfő

Nyaralás a Tátrában 1.


Vasárnap utaztunk el Ótátrafüredre, hogy a Zöldsport Egyesület tátrai túraprogramján vegyünk részt.
A csapat kb. 40 emberből állt, de ez nagyjából 3 alcsoportra oszlott: a kemény csúcsratörő mag, a fiatalok felfedező csoportja és a "handycap" csapat, amelyben gyerekek és nagyszülők voltak (no meg mi Andrással). A program hétfőn kezdődött:

24.-én hétfőn: Ótátrafüred – Tarajka 45 p ↑275 m,
Tarpataki vízesések – Rainer menedékház 45 p ↓ 50 m↑ 50 m 
Tátralomnic 1,5 ó ↓350 m
Tátralomnic – Ótátrafüred villamossal

Rögtön egy akkora emelkedővel indítottunk, mintha egy 100 emeletes házat másztunk volna meg (télen itt siklóval mentünk fel). Én ezt eléggé nehezen viseltem, szó szerint a tüdőmet is kiköptem, mivel előző héten nagyon beteg voltam (influenza szerű valami tüdőszövődménnyel), és még nem gyógyultam meg teljesen.



Csak sör tudott életet lehelni belém, amikor végre felértünk Tarajkára :)




Aztán, ahogy folytattuk utunkat, rájöttünk, hogy most van az áfonyaérés ideje. Na, innentől kezdve csak áfonyáról-áfonyára haladtunk:


 



A Rainer menedékháznál beszereztük az igazi retro szlovák finomságot: a Horalky nápolyit:


A Tarpataki vízeséseknél időztünk kissé,

   majd átsétáltunk Lomnicra.

Lomnicon egy grill étteremben elfogyasztottuk a megérdemelt kajánkat, és visszavillamosoztunk a szálláshoz.
Aztán már csak pihi, vacsora és készülés a másnapi túrára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...