2017. augusztus 10., csütörtök

Fiúk Károlyban nyaralnak

A fiúk a nyáron két hetet töltöttek Károlyban az 5 csillagos hotelben :)
Következzen Bob beszámolója és képei:

2017.07.31. hétfő
Elmentek mamáék, átköltöztek a fiúk a hálószobába, hogy a nappaliba majd kávézzunk, fagyizzunk esetleg filmet nézzenek.
Jó étvággyal ebédeltek mind a ketten, egy rövid rajzfilmet megnéztek, majd a bőröndből a ruhákat szépen a szekrénybe tették a cipőket pedig a cipős szekrény egy részébe amit felszabadítottam nekik.
Kicsit telefonoztak/tabletteztek+popcorn, de közben segített Marci a mandulás sütit csinálni, hogy kedden tata azt vigye magával az útra.
Volt dinnyézés meg kardozás, majd Marci jött velem a Kauflandba vásárolni és ott megérezte a mici illatát, haza jöttünk Matyiért meg megbeszélni mamával és tatával, hogy beleegyeznek, hogy a vacsi mici legyen és visszamentünk. Olyan jóízűen ettek, hogy öröm volt nézni. Matyika nem lakott jól és az új pékségből még kapott egy szelet pizzát, Marci meg egy üdítőt.
Utána sétáltunk egy hatalmasat, kicsit hintáztak, volt egy régi zene koncert abba is belehallgattunk, hazajöttünk, volt még bungizás majd fürdés és alvás mert nagyon fáradtak voltak.
Vasárnap volt a blokk előtt egy sovány törött de bekötözött lábú cica, elnevezték Cukinak. Vittünk neki ennivalót meg vizet, ma meg egész nap őt lesték, de nem találták.

2017.08.01. kedd
Ma reggel elmentünk apával Szatmárra és a központban elég sokat kellet várni a doktornőre, úgyhogy 10 óra után értünk haza. Addig a fiúk is már felébredtek és megreggeliztek (Marci tejbegrízt, Matyi meg vajas kiflit lekvárral). Tata hozott nekik Szatmárról egy egy kis csomag milka csokis kekszet, amit meg is kóstoltak.
Ebédig Marci megírta a fogalmazás félét, Matyi pedig egy matek munkafüzetből megcsinált két feladatlapot. Ebéd után volt egy kis tablet meg telefon, majd időpontot kértek a masszázs szalonba, mert kapták reklámokat a postaládába. Utána volt gyerekkávézás, mandulás sütivel, majd egy Ropi naplója  (nagyon élvezték) közben természetesen popcorn és pufu.
Volt gyümölcs evés: Matyi dinnyét, Marci szőlőt és barackot.
Majd következett egy kis römizés, de Matyi megéhezett közben és evett egy kis gulyáslevest.
Ma lementünk a pincébe, felhoztuk a Kriss Kross es az McHammer kazettákat meg a lejátszót  és hallgatunk recsegő, nyekergő néha elhalkuló zenét.
Vacsora előtt kimentek egy kicsit a bungiba, de nagyon meleg volt meg akkor is, üldögéltünk és izzadtunk közben a padon ülve.
Töltött káposztát vacsoráztak, desszertnek egy egy mini fagyi és most alszanak mint a bunda.
Matyi ma meg futott a padon és egész nap mind a ketten hosszú nadrágba voltak mivel nálam nincs meleg...rajtam meg vízesésként folyt a víz.

2017.08.02. szerda
Ma is későig aludtak a fiúk, de Matyi hamarabb felkelt és átment a nappaliba és csinált pár matek feladatott. Matyi gulyáslevest reggelizett mini bagettel, Marci pedig vajas bagett szeleteket lekvárral és gyerek kávéval.
Reggeli után Matyi még csinált mateket anyával, míg mi Marcival felmentünk Ágihoz locsolni. Míg Marci írta a fogalmazást Matyi futott a padon, mert azt szeretné, ha izmosodna kicsit míg jöttök, úgy, hogy majd vegyétek eszre, hogy izmosabb lett. Míg mi előkészítettük az ebédhez valót addig tabletteztek és jóízűen belaktak zöldpaszulylevesből és baracklekváros és finettis fánkból.
Ebéd után volt egy kis pihenés és olvasás meg beszélgetés, majd filmnézés a kötelező ropogtatni valókkal. Ma is volt gyümölcsevés (Marci barack, Matyi dinnye), majd felhoztam a pincéből az Optika Labort és összeállítottunk pár dolgot. Kutyuka kikövetelte a napi römi játszmákat és megemlítette, hogy szívesen játszana olyan "ésszel költsd a pénzed vagy mi" játékot.
Este fele elmentünk a kastélykertbe, sétáltunk, közben az új pékségbe is betértünk egy-egy szelet pizzáért. Vacsorára hazaértünk (Marci kenőkés kenyér kolbásszal és paprikával, Matyi pedig töltött káposztát tejfellel), majd kimentünk kipróbálni a távcsöveket.
Megvolt a zuhany, fogmosás, fogszabályzó a szájba, gyerekek az ágyba és már durmolnak is.

2017.08.03. csütörtök
Ma is későig aludtak, majd egy nagyon keveset reggeliztek és tanultak/olvastak/ feladatlapoztak. Én közben bevásárolni voltam, majd együtt (mama, fiúk meg én) elmentünk egy pár hónapja megnyílt üzletbe.
Már ahogy ott befejeztük förtelmes meleg volt kint, úgy, hogy haza iszkoltunk. Ebédig matatták a tablett/telefon párost.
Ebédre volt még paszulyleves és sütöttünk nekik meglepi miciket, mert mondták, hogy minél többször legyen, mert ők nagyon szeretik és Budapesten ilyen nincs. A maradékot meg is vacsoráztak.
Ebéd után csak nyűglődtünk, borzalmasan forró volt a levegő, beszélgettünk, fagyiztak, majd megnéztek egy filmet pufu/popcorn kíséretben.
Utána volt römizés, alma és barack evés később még szilva is volt, majd egy jó kis "bunul" parti pár órán keresztül. Este felé kipróbáltunk menni megint, de égette a légcsövünket a levegő. Holnap még ettől is melegebb lesz.

2017.08.04. péntek
Ma reggel is későig aludtak a fiúk, megreggeliztette őket anya, majd tanultak és olvastak míg én haza értem az iskolából, ugyanis ma szolgálatos voltam.
Miután haza értem egy kicsit beszélgettünk és indultunk is pizzát rendelni. Leadtuk a rendelést vettünk egy-egy jeges teát és elsétáltunk a kastélykertbe, hogy ott töltsük el az időt. Beültünk egy hintába és ott jól kidumálták magukat a fiúk, meséltek az iskoláról, barátokról, táborokról. Mikor visszamentünk a pizzáért, hoznak egy egy személyes pizzát mikor mi egy családit rendeltünk. Nagy elnézés kérés után csináltak másat de meg kellet várni. Jól elhúzódott az idő, döglesztő meleg lett (ott ért 1 óra) izzadtunk kegyetlenül.
Haza iszkoltunk jól laktak belőle, jutott uzsonnára is, majd egy jó ideig hűtő fürdőztek a fiúk.
Utána volt egy mese nézés majd szilva evés römi és vacsora. Most épp tableteznek egy kicsit és ahogy én befejezem az emilt lefekszünk aludni.
Egy DVD-t sem játszik le az új DVD lejátszó.
Olvastam a neten, hogy ti se fáztatok ma. Nálunk 38 fok volt, holnapra pedig még melegebbet mondanak.

2017.08.06. vasárnap
A reggeli program a szokásos volt, későig alvás, kevés reggeli, tanulás és olvasás, majd játszás a robotokkal és egy kis tabletezés. Ebédkor jól ettek, de mivel meleg volt minden (húsleves, krumpli, szósz, főtt husi) jött egy kis hűtő fürdő.
Volt két rövidebb mese, popcorn és pufu kíséretében, majd dinnye és römizés.
A robotos játék és az egyik mese alapján volt nagy hancúr. Este felé kezdett fújni a szél úgyhogy volt egy kis bungizás, szaladgálás, fára mászás.
Mikor kezdett sötétedni meg dörögni bejöttünk, a fiúk lezuhanyoztak, majd vacsoráztak levest meg tökfőzeléket sült kolbásszal. Kicsit betakaróztak a fiúk plédek, mert fáztak. Már alszanak, csendesen esik az eső és lehűlt a levegő.

2017.08.07. hétfő
Ma is későn keltek a fiúk, mi addig anyával megjártuk a piacot. Reggeli egy kevés volt, majd utána a tanulás. Egy feladatlapnál Matyi húzót egy vonalat (még 8 egyszerű számítás lett volna) és azt mondta, hogy ő többet nem hajlandó csinálni és, hogy majd ő elintézi veled a dolgot. Marcinak sem volt túl nagy kedve, de neki kinyomtattam egy jó adag feladatot és rávettük, hogy ma fejezzük be (úgy is lett).
Tanulás után volt a játszás tabletten, gépen vagy telefonon, majd jött az ebéd. Az ebéd elkészítésébe segédkezet Marci is.
Kifáradtak az evésbe és egy kicsit lefeküdtek pihenni, meg dumcsizni amíg mi anyával a dolgainkat befejeztük. Utána kimentem Marcival sétálni, mert Matyi nem volt hajlandó megnyikkanni, nem tudtam sehogy rávenni, hogy kijöjjön, mert, hogy ő fázik.
Volt egy mesenézés, későbben mint máskor majd egy kis robotozás, vacsora (krumplis laska, kovászos uborkával), most megy a zuhany majd alvás.

2017.08.08. kedd
Megint későig aludtak a fiúk, mint mondtam Matyika fáradt volt reggel nem is reggelizett, feladatokat sem volt kedve csinálni, de míg mi daráltuk a paradicsomot Marcival addig meglepinek megcsinált két feladatlapot és csak 1 hibája volt. Marci reggeli után nekilátott a  2015-ös matek feladatoknak.
Marci segített a paradicsomdarálásba, amit ebédig csináltunk, majd ebéd után lefoglalták magukat ameddig mi kitettük üvegekbe a paradicsomlét. Közben ettek egy kis almát meg szilvát. Utána jöttek a rövidebb mesék, majd kiakartam vinni őket a városba sétálni, meg vásárolni, de inkább a bungiba akartak menni. Én elmentem vettem 5 minibagettet a hot-dog-nak (2 Marcinak 3 Matyinak, de csak óvatosságból 3 mert tegnap fájt a pocija), ők meg kint játszottak. Matyi egyszercsak bement mert azt mondta, hogy minden testrésze fáradt. Meg is fürdött majd vacsorázott és lefeküdt. Marci vacsi után zuhanyzott és hamar el is aludtak.

2017.08.09. szerda
Az éjszaka jól telt, nem fájt senkinek a pocija. Későn volt a reggeli a fiúknak és nem is ettek túl sokat mert hagyták a helyet az ebédnek. Ma is jól ment a tanulás, ma Matyika is nagyobb lendülettel és kedvel dolgozott. Ebédig ment a tablettezés, majd jól laktak pipi husival,tarhonyával és ketchup-al, Marci még kovászos uborkát is evett.
Utána jött a hűtőfürdő, majd pedikűr, masszázs, dinnyeevés, Scooby-Doo film popcorn-al Marcinak, pufuval Matyinak meg egy kis édességgel amit Ági hozott ma nekik.
Volt egy pár römiparti, majd mentünk sétálni a kastélykertbe, de csak miután vettünk egy-egy szelet pizzát az új pékségből. Nagyon friss volt,forró volt még nyúlt a sajt rajta. A kastélyba valami helyi tehetségek adtak koncertet, akarva akaratlanul bele hallgattunk, majd kipróbáltuk a google maps, hogy irányít minket haza. Vacsoráztak a fiúk ebédet, majd kaptak fagyit is.
Dumcsiztak még egy kicsit de már alszanak egy jó ideje.

2017.08.10. csütörtök
Ma reggelire a fiúk soós illetve napraforgó magos perecet kaptak és ittak hozzá egy csupor gyerekkávét. Reggeli után elmentünk nyiratkozni, kellet egy kicsit várni így a legnagyobb melegbe mentünk haza. Kicsit lepihentek a fiuk meg játszottak majd meglett az ebéd. Leves nem is kellet nekik mivel a második fogás micike volt amihez sütöttem friss kenyeret. Olyan boldogak voltak, hogy csak na, Matyi evett 5 micit Marci csak 4 micit. Utána jött a tanulás  és a hűtőfürdő, meg hajmosás. Szépen sorban meg csináltam nekik a manikűrjüket is.
Természetesen ma is volt egy kis mesenézés, majd dinnyézés. Matyi utána lepihent, nem akart kimenni, Marcival kimentünk egy kicsit sétálni, de förtelmes meleg volt, egy fél óra után visszamentünk.
Vacsoráztak ebédet majd kaptak fagyit is.
Marcinak letöltöttem valami minecraft játékot és kiderült, hogy egy a legújabb, ezért vacsora után kaptak még 15 percet, hogy kipróbálhassák.